Pages

Tuesday 7 June 2011

kEnapa.....

setelah lama menyepi kerana bz ngan keje,akhirnya dapat gak aku mengupdate blog even x ramai follower.hahaha..ada banyak persoalan yang datang tiba2 dalam otak kcik aq ni..
1. bos,kenapa cuti aku ko rejek?
2.bos,kenapa gaji aku kau potong?
3.kenapa bulan mei ni bulan yang penuh kecelakaan berlaku pada aku sedangkan bulan mei besday aq?
4.kenapa keje aku makin melambak?
5.kenapa aku membazir bulan ni bli part moto?
6.kenapa aku TERSUKA pada kawan aku?
7.kenapa aku balik keje awl pg,blik lewat ptg?
8.kenapa aku berenti mrokok?
9.kenapa aku terlalu rindu pada kluarga?
10.kenapa aku rindu pada si arwah?
11.kenapa aku tido awal sekarang ni?
12.kenapa balik dari cameron aku x brapa sihat ?
13.kenapa cpat aku naik pangkat?
14.kenapa kerja aku memenatkan dari orang lain?
15.kenapa aku makin gelap?
hal2 ni salu kaco waktu tido aq....adoi...

P/S : semoga selamat pergi dan pulang wahai bonda dan ayahnda dari mgerjakan umrah...saiyasaiyangmakpaksaiya


1 comment: